tisdag 9 april 2019

Italien 2019, vi är på väg - del 1

Vi startade lite lätt och åkte till Grimeton där vi mötte upp med Kicki o Inge på ställplatsen. En frivillig gåva swishade vi så gärna när vi kunde stå över natten på den lugna och fina platsen. Vi tog en cachpromenad och satt sedan ute och grillade - en fin början på semestern!




Följande morgon startade vi tidigt och åkte först färjan Helsingborg-Helsingör, genom Danmark, färjan Rödby-Puttgarden och hamnade till slut i Burg i Tyskland, ställplatsen kostade 15 Euro/natt och här sov vi gott vår andra natt på väg.



Nästa morgon körde vi genom Tyskland, rastade med jämna mellanrum och i Hartz tog Benny sin vana trogen på sig shorts. Det blev 68 mil, många vägarbeten och en olycka, vilket gjorde att vi anlände sent till ställplatsen i Kizingen, 9 Euro/natt ex el, för övrigt en av våra favoritplatser. En kort kvällspromenad och sen somnade vi gott. På morgonen sken solen och termometern visade på 22 grader, då beslutade vi oss för att stanna en extra dag i Kizingen. Vi tog det lugnt, satt ute i solen och tog en multicach i 11 steg bland brunnar och fontäner i stan och lyckan var stor när vi fann slutcachen!





Färskt bröd fanns att köpa på ställplatsen tidigt på morgonen










Vi fortsatte vår resa och körde genom södra Tyskland, Österrike och Brennerpasset till Italien. Ovanligt mycket snö låg kvar när vi körde över alperna. Tyvärr hade vi mulet väder så vyerna blev inte de vi hoppats på, men vi anlände till Italien och Vipiteno på kvällen. 15 Euro inkl el


Fortsättning följer.

1 kommentar:

  1. Mitt namn är Andrea Maria,. Det här är en mycket glad dag i mitt liv på grund av den hjälp som Dr.Oduduwa gjorde för mig och hjälpte mig att återställa kärlek och lita på min ex-man tillbaka med sin magi och älska stavningen.
    Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen lurade på mig och letade efter en skilsmässa men när jag kom över Dr.Oduduwa email på internetbloggen om hur han hjälpte så många människor att få deras ex tillbaka och hjälpa till att fixa förhållandet.och få människor att vara lyckliga i sitt förhållande. Jag skickade ett meddelande till email {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com} Jag förklarade min mans situation för honom och sökte sedan sin hjälp, men till min förvåning sa Oduduwa att han skulle hjälpa mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man är helt kär och bryr sig för alltid.
    Min man Anderson vill alltid vara med mig och kan inte göra någonting utan att presentera mig. Jag njuter verkligen av mitt äktenskap nyligen efter stavningslunchen, allting fungerar bra för mig och make, vilket är en bra fest. Jag kommer att fortsätta på internet dela detta vittnesbörd till alla här för att också söka hjälp för att återställa familjen idag, bekänna att Dr.Oduduwa verkligen är en riktig flyktig stavning. Du behöver hjälp KONTAKTA ACIK Akobe NU via e-post: {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}. Här är det enda svaret på dina familjeproblem och känner dig lycklig i ditt förhållande. Och det är också perfekt i SPELL LOVE, WIN EX BACK, LOVER MAT, SPELL PROMOTION, SPELLBESKYTTELSE, SPELLBESÄTTNING, GOD SPEL JOB, SPELL LOTTERY och SPELL CASE CURTAIN . kontakta även honom på sin direkta WhatsApp mobil: +79268011965

    SvaraRadera